Lördagsbestyr

Har varit och tränat spinning för försa gången på evigheter det var svettigt! En kanske udda sak men när jag tränar får jag jätteont i bröstvårtorna, det liksom isar i dom som det gör när det är kallt ute, det gör skitont! Har aldrig hänt förut, någon som råkat ut för samma sak? Another klädincident: nu måste jag ha gummiband i de enda jeansen som jag fortfarande kom i förra veckan, den där uno växer visst! Bara för det ska ni få höra status på uno den här veckan, alltså v 15: Bebisen är 13-14 cm och väger ca 50 gram, den här veckan kan bebisen börja höra och känner igen mammans röst. Ansiktsdragen växer fram men ögonen är fortfarande slutna. (info från "På smällen från a till bebis"). Är det inte fantastiskt coolt! Jag ruvar på någon som börjar höra!

Kommentarer
Postat av: Emelie

snart får david med andra ord lägga av med sin avgrundsvrål, annars får la bäbisen en chock där inne ;)

2009-08-30 @ 08:55:11
Postat av: Mamsen

Oj vad häftigt att få följa "Uno's" utveckling och

den vackra växande magen vecka för vecka....



Kram från Mamsen (blivande stolta MORMOR)

2009-08-30 @ 10:12:35
Postat av: Stina

Så söt blogg Ida! Jag hade aldrig hört det där med isande bröstvårtor tills förra veckan, men så roligt att du säger det. Helena pratade om samma sak förra helgen. Intressant!



Nu ligger er blogg i mina favoriter.

Kram på er alla tre och ha en skön helg!

2009-09-05 @ 18:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0