Tillbaka på skärmen!

Halloj igen! Jag har haft en kalashelg hemma, mysigt att umgås med familj och vänner! Men tiden går ju alltid lika snabbt och idag är det måndag igen. Just nu sitter jag hemma och pluggar och tro det eller ej men jag har faktiskt fått lite gjort :) Ikväll blir det spinning och apropå det: jag måste köpa nya träningskläder för alla träningsbyxor börja sitta åt liite för mycket och de flesta träningslinnena (heter det så? låter fel...) åker upp på halva magen. Det är bara så tråkigt att lägga pengar på tycker jag. (notering: sen när tycker jag att det är tråkigt att handla kläder???? jag måste vara sjuk....svårt sjuk! bäst jag går på stan och botar detta symptom ögonen böj!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0