Att leva i synd...

Hej och hå onsdag redan! Om en vecka ska vi till barnmorskan på ett nytt besök, denna gången blir vi inskrivna och jag får ett moderskapsintyg som ska till försäkringskassan (så att jag har rätt till föräldrapenning tror jag). Visste ni förresten att vi måste gå till socialstyrelsen och bekräfta David som fader till barnet. Om vi hade varit gifta hade han automatiskt räknats som pappan men eftersom vi lever i synd måste vi skriva papper på att det är han som har ställt till det :) Nu väntar lite spinning innan det är nya Grey´s avsnitt ikväll, som jag har väntat! Och det kan vara så att detta kräver lite godis...

Kommentarer
Postat av: Frida

det är förfärligt att ni leva i sådan synd, oj oj hur skall det gå?? Hujeda mej!

2009-09-30 @ 19:22:07
Postat av: Janne T.

Hello!

Har fullt upp med att förhindra Monica att köpa en massa babykläder i London. Dels för att inte spendera hela reskassan och dels för att man nog bör avvakta för att se slutresultatet.

Må väl och på återseende nästkommande helg!

MVH

J+M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0