bygga bo



såhär svettig är jag efter ett träningspass en måndagkväll! Måste snart införskaffa nya träningslinnen de flesta åker upp på halva magen när jag rör mig, varken smickrande eller bekvämt. Här hemma har vi byggt bo i helgen. Vi har varit på IKEA och skaffat nya byråer för att få lite mer förvaring.  Vi kastade ut våra gamla byråer och den rangliga garderoben. Nu är det ordning och reda! Såhär blev det:

bebben har fått en helt egen låda i den vita byrån, väldigt sött! Efter detta har jag fått en oförklarig lust att rensa i förådet men det blir nästa helg det:)

Kommentarer
Postat av: Rouven

men ida, sánt där fár du inte blogga, dá bli tina avundskjuk och ville ha det likadant ;-)

2009-09-29 @ 01:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0