han eller hon beror på färg

Var på stan en sväng och råkade hamna på HM:s barnavdelning, jösses så mycket gulligt! Eller allt är ju gulligt för att det är så liitet! Jag kunde ha köpt med mig hela sortimentet av storlek 50 men jag höll mig, känns lite för tidigt ännu. Men nog rycker det i bebisshopingnerven alltid! Kul att det fanns lite neutrala kläder som passar båda könen. Förresten svårt att komma på neutrala färger förutom beigt, grått och vitt. Gult, grönt och rött borde gå att ha till båda sorterna. Kanske beror på hur man matchar. Rött och rosa är ju tjejigt men rött och blått borde väl en kille kunna ha? Men jag tänker i alla fall definitivt köpa något rosa om vi får en kille och något blått om vi får en tjej, bara på trots, så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0