hemma

Jag orkade inte gå till skolan idag för det regnade ute så jag tänkte att jag skulle plugga hemma istället. Problemet är bara att jag liksom inte har börjat med det ännu... jag har städat och plockat här hemma och sen har jag surfat runt på nätet och letat barnvagn (lite tidigt men jag kan inte låta bli). Det finns hur mycket som helst, hjälp vad ska man välja? Vi tänker nog satsa på begagnat för det känns onödigt att lägga ut flera tusen när man kan hitta finfina vagnar betydligt billigare. Tips tas tacksmat emot vad gäller val av vagn! En sak som absolut är förbjudet att införskaffa till framtida vagn/bebis är en sån där namnskylt som man sätter fast på vagnen, de är gräsligt fula! Bara så ni vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0