Trollunge



Idag går vi in i v 16 och då ser vi ut såhär :) Bebisen blir i denna vecka 11-12 cm och väger 80 gram. H*n kan sparka, göra kullerbyttor och grimasera! I denna vecka kan man börja känna fosterrörelser,  men jag har inte känt något ännu. Förresten så drömde jag om att vi var på ultraljud och att bebisen såg ut som ett troll och jag frågade barnmorskan om den verkligen skulle se ut så där. Jag var verkligen besvärad av att den va så ful... hm vad ska detta betyda? Inte för att jag tror att man är så ytlig när man väl får sin bebis, man älskar nog en trollunge också!

Kommentarer
Postat av: Syster din

Hihihi....du skriver så roligt min kära syster, kul att läsa!

Måste bara säga:

Var det möjligen en liten Fjant du drömde om...

2009-09-03 @ 20:03:57
Postat av: Trollmamman

Ja det är klart att det var en liten Fjant! Den kommer komma ut å säga "här är jag mamma" :)

2009-09-03 @ 20:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0