Ny vecka fast samma

Enligt den nya tideräkningen går vi in i v 18 idag (17+1) istället för v 19 som det annars hade varit. En vecka hit eller dit spelar ju inte så stor roll, bara uno har det bra!Förresten är det något fel på babytickern här på sidan, det står att det bara är Davids baby, mitt namn har fallit bort och det går inte fixa. Bara så ni vet så är jag fortfarande med på ett hörn:) Dagens gravidupptäckt: min navel har blivit grundare, tänk om jag får en sån där utåtnavel sen när magen blir större. Går den tillbaka sen eller får man en utåtnavel forever? I så fall får jag och syrran likadana navlar! (heter det så i plural?)

Kommentarer
Postat av: Frida

åååh en pluppnavel =) va roligt! Va bra att du klargjorde att du fortfarande är med på ett hörn!! kram

2009-09-23 @ 21:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0