Hurra för David idag!

Idag fyller David år och jag skäms men det hade jag lite glömt bort igår så jag shoppade bara till mig själv när jag kunde ha köpt något fint till honom... Nu måste jag kompensera detta på något vis men vad ska jag hitte på? Det roliga är att han skulle nöja sig med kli på ryggen men det känns inte riktigt okej att ge bort i present, svårt att slå in liksom. Usch så dålig jag är, jag ger mig själv en svart kamel för dåligt flickvänsuppförande! (ni som inte kommer ihåg, en svart kamel inte är något bra och kommer från tv-såpan Villa Medusa som gick för jättelänge sedan där deltagarna skulle ge varandra bra och dålig kritik i slutet av veckan genom att dela ut svarta och vita kameler. Deltagarna fick motivera sina kameler och de svarta gavs till dem som inte var så poppis den veckan.)

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej på er!

Och Grattis David! Jag och Jonas vill självklart skicka massor av grattiskramar till dig! Hoppas ni fick en härlig födelsedag och att Ida lyckades kompensera att den var lite bortglömd! :)

2010-07-18 @ 15:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0