Besök och amningskläder

Igår fick vi besök, först kom min faster och farbror på dagen och sen hade vi kompisgänget här på mat och melodifestival. Jag blev alldelles bortskämd och blev bjuden på mat hela dagen, fantastiskt superlyxigt att slippa laga mat själv!
Nu ska Tilde och jag försöka komma iväg på en promenad och sen måste jag till stan, min nuvarande icke-amningsvänliga garderob behöver bli lite mer fram-med-bröstet-vänlig. Det är inte så roligt att dra upp tröjan och visa hela magen varje gång. Därför tänker jag mig att jag behöver tublinnen som man kan ha under de vanliga kläderna eftersom de lätt går att dra ner men ändå håller magen klädd.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad fina ni va i Corren! Jag sitter här och har lite tråkigt på jobbet, fantastiskt att kunna fördriva lite tid med att titta på söta Tilde-bilder! :)

2010-03-08 @ 15:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0