Sjukling

Lillan bidde lite sjuk igår, hon hade feber och kräktes. Hon låg utslagen i våra famnar hela kvällen men trots feber så skrattade hon när hon kom till skötbordet. Nu verkar hon vara sitt vanliga pigga jag, vi har inte tagit någon temp ännu men det känns som att febern är borta. Det var så synd om henne igår, hon var så ledsen och det är ju inte så konstigt när man aldrig mått dåligt förut. Så nu har vi klarat av första sjukdomstillfället, check! Till något helt annat, jag ska få gå och klippa mig idag, tjoho. Det är nog närmare ett år sedan jag var på salong och fixade till barret, det ska bli heaven, tack älsklingen för den födelsedagspresenten!
Ett stycke Ida, osminkad och skitig i håret. Vi får väl se om det blir bättre efter frissan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0