Klänningstokig

Okej såhär var det: För två dagar sedan köpte jag en klänning på H&M, jättesöt och jag hade femtio kronor rabatt.

Igår var vi på Åhléns och där hade de rea och då hittade jag den här!
Och idag på JC var det 50% på en klänning som jag spanat på länge men som varit för dyr.
Det är väl helt okej eller? Säg nu att det är det så jag slipper skämmas. Behöver jag säga att klänningar är min nya favvo i garderoben. OBS jag orkade inte göra till en bra min därav den väldigt modebloggsriktiga posen.

Kommentarer
Postat av: Frida your partner in crime

jättefina!! inte ska du skämmes heller =)

2010-10-24 @ 21:59:02
Postat av: Carro

Skitsnygga klänningar!! Jag har hört att det är sjukt inne med småblommigt i vinter!! :) Skäms aldrig över bra shopping!

2010-10-28 @ 17:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0