Pepp!

Nä hörni nu är jag trött på att vara sjuk! kände av halsen i morse men inte nu så det måste ju betyda att jag är frisk nu? Jag har nämligen ett mål, tänkte gå ner resterande gravidkilon till jul. Och för att göra detta ska jag börja träna igen och gå mina promenader. MEN viktigast av allt: No more godis, glass eller kakor i veckorna! Banne mig vad det är svårt att vänja sig av med det, jag som är värstaste godisråttan. Men om jag skriver det här så kan jag ju inte fuska, det är bra! Det handlar alltså om drygt fem kilosar som jag ska bli av med så att jag kommer i mina gamla jeans igen. Och för att det ska bli lite roligare: såhär passar (inte) jeansen just nu ;)

Jomenvisst nu kör vi, jag är superpeppad! (tills första godissuget sätter in i eftermiddag, då kommer jag att försöka hitta på alla möjliga och omöjliga ursäkter, men jag säger redan nu till mig själv: DET BLIR INGET GODIS IDA OCH DÄR MED BASTA!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0