Working girl

 

Tjoflöjt, jag har fått ett jobb till! Som timvikarie på ett annat äldreboende här i stan. Nu krockar det ju lite med det andra jobbet men lite ska jag väl kunna jobba där också. Fint som snus blir det och det ska bli kul att komma ut i jobbsvängen igen, det var ju ett tag sedan sist ;)

 

Förresten, jag tänkte kommentera att jag såg lite trött ut för att ni skulle förstå att jag var medveten om att jag ser trött ut. Typ.  Men så tänkte jag att man inte ska ursäkta sig, jag ser ju ut såhär just nu, inget att orda om liksom. Alltså fick jag in en kommentar om att jag inte skulle kommentera hur jag ser ut och därmed fick jag med en kommentar om just det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0