bot och bättridng

Efter lunch är det lek som står på schemat. Tänk att de leker så bra att jag faktiskt har tid att sitta här och blogga (disken tar vi någon annan gång).

 

Och här en osminkad, oborstad mamma som ser ut som att hon är väldigt överraskad att bli fångad på bild (hur man nu kan vara det när man tar kortet själv). Sanningen är att jag såg så konstig ut på alla kort där jag försökte se normal ut så jag tog ett där jag gör en min, då får man se ut såhär. En dag ska jag bli sådär piffig om dagarna med smink och kläder som inte är mysbyxor. Men nu känns det mest opraktiskt. Jag är ju ute och går och då blir jag svettig och då kan jag ju inte gå i "vanliga" kläder. Sen känns det mest jobbigt att behöva byta om. Så ja, jag går omkring i mina lurkiga svettkläder hela dagarna, fy på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0