Dagen och liiite viktnoja

Idag har varit en lugn dag. Har promenerat och tränat på förmiddagen och träffat Callum och hans mamma en sväng på stan nu på eftermiddagen. Och ikväll blir det häng hemma hoss Elle och hennes päron!

För övrigt börjar jag känna mig lite otymplig nu, det är inte så lätt att böja sig ner längre och att kravla sig upp ur soffan tar lite längre tid än vanligt. Jag vägde mig på gymet igår och enligt den vågen är jag 66kg tung, har alltså gått upp ett kilo sedan besöket hos barnmorskan för lite drygt tre veckor sedan. Jag som inte vill gå upp lika mycket den här gången men gud så svårt det är när jag är suuugen på allt hela tiden! Det vill till att godisgrisen håller sig i schack om jag ska hålla mig under 80-strecket den här gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0