nähe

hörni, inte blir det mycket bloggat här inte. jag skyller allt på att jag inte har någon kamera och att jag inte kan blogga med mobilen. Och inlägg utan bild är så tråkigt!

Nåväl, imorgon börjar jag mitt nya jobb, pirrigt! ska bli så roligt men ovant att jobba på kontor...
Annars är det fullt upp i den Franzénska familjen, vi fixar och donar i lägenheten (fast det känns som att vi aldrig blir färdiga med någonting), jag har haft femtusen utbrott på att vi inte har någon hatthylla så alla grejer ligger slängda överallt. Så det som normalt bara skulle vara lite ostädat ser nu ut som ett halvt världskrig, det spelar ingen roll hur mycket man plockar.

Nä, nu kan vi väl alla önska att jag ska få en ny mobil så att jag kan hålla igång det häriga klotterplanket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0