Året som gått del 1

Jag försöker svänga ihop en sammanfattning av året som gått, kan vara roligt att titta tillbaka:

Januari

Jag började ha hand om Hedvig på dagarna och vi umgiks mycket med mammor+barn i föräldragruppen eftersom de fortfarande var föräldralediga.




Tildes favvo var bä


Vi var hemma i Linköping och umgicks bland annat med kusin Molly


Tilde fick krupp och var ganska mycket sjuk i början av året


det mest chockartade var väl ändå att vi fick reda på att viggo låg i magen!


Februari
Tilde fyllde 1 år och firade med semla


hon började gå och upptäckte nya lekfavoriter i köket


och jag gick in i v 12, mådde ju ganska bra förutom trötthet och lite illamående i början (som jag trodde var magsjuka innan vi visste att det var bebis)


Mars
stackars tillisen fortsatte att vara sjuk


jag gick in i v 16 och började känna rörelser från bebisen


Vi var hemma en sväng i Linköping, annars rullade dagarna på med Hedvig och Tilde


April

Vi åkte till brorsan i umeå och firade påsken med halva släkten



Jag gick in i v 21 denna månad och vi var på ultraljud och fick se Viggo in action!



Vi gungade i parken, köpte ny soffa och jag hade tjejhelg med mina underbara klasskompisar


Maj
Vi åkte till linköping och jag blev firad på födelsedagenmed ett par rosa converce från David

David började vara föräldraledig och jag blev arbetssökande och därför var han och Tilde kvar i Linköping och jag fick en vecka ensam i Gävle
I slutet av månaden åkte jag till Frida i Stockholm och hade myshelg
Jag gick in i v 25 och magen växte stadigt
Juni

Jag började sommarjobba medans pappa och tillisen var lediga och exempelvis kunde spendera dagen hos Ture och hans pool
Vi tog tåget till Linköping och firade min syster som tog examen
Det badades, rutschkanades och glassades
v 29 ungefär var jag i här och det började bli lite orörligt :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0