i-landsproblem

Godermorgon. Natten har inte varit bäst. Ho vaknar ju heela tiden (känns det som). Jag var väldigt bitter i natt, det var så synd om mig för att jag inte fick sova. Det är psykiskt påfrestande att inte få sova hela nätter, senast var väl innan Tillisen kom (känner ni hur syyyynd det är om mig). I alla fall, i natt vaknade hon tre gånger innan tolv (amning och bara vagga). Sen vaknade hon halv två (amning) och sen vid fyra. Sista svängen tog det en och en halv timme, två amningar och fem läggningar innan hon kunde sova i sin säng. Och som grädde på moset kunde jag inte somna om direkt så klockan sex slocknade jag och halvåtta lämnade David över en glad Tills, tack för sovmorgonen älskling!
Sådär ja, nu har jag fått lätta mitt hjärta och i morse kändes det inte alls så illa, det är liksom värst när man är mitt uppe i det.
Det är inte synd om mig när man vaknar till en sån här :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Min dotter är född i mars och hon har ocksa haft en 2 veckors period som hon vaknar halva natten... Och sjunger! Kanske ligger nat i luften, i princip alla mina vänner med barn klagar ocksa att barnen sover daligt :-)

2010-11-15 @ 13:12:34
URL: http://cocci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0