lite tankar

Jamen nu känns det bättre efter en promenad, lite mellis, egentid vid datorn och en man som kom hem tidigare och som städat upp röran medans vi var borta. Annars har jag inte varit på topp idag, har lite tappat bort  mig själv känns det som. Skulle gärna smörja in fötterna och måla tånaglarna (HATAR torra fötter), kanske ta en dusch utan tidspress eller bara vara själv utan någon som ska ha tutte eller hänger i byxbenen. Ja, den tiden kommer väl, nu är det bara att ta nya tag! Förresten hade jag efterkontroll hos barnmorskan igår och allt var bra. Hon tyckte att jag alltid var så gad och att jag och David verkade vara ett tryggt och härligt par. Vi var ett bra team sade hon. Det var ju kul att höra med tanke på hur jag känt mig idag. OCH jag väger 69 kg, har gått ner elva sen förlossningen. Nu är det bara resten kvar...

Kommentarer
Postat av: Frida

Upp med hakan fina du! Du är en toppenmamma och nu så kör vi formtoppen ihop <3 take care love!!

2011-11-09 @ 17:12:59
Postat av: Stina

Ida, du är en super-tjej och mamma. Förstår att man blir lite trött ibland. Alla kramar i världen. Jag kommer upp snart och hälsar på. Jag anmäler mig även som barnvakt om ni vill ut en stund på söndagen på tu man hand=) Kramar!

2011-11-09 @ 21:41:43
URL: http://stinaandersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0