Andra bullar

Efter att systeryster sagt att hon och Calle skulle baka bullar igår så kunde ju inte vi vara sämre! Så vi bakade bullar när David kom hem från jobbet. Jag gjorde mina favvosar med mandelmassa som fyllning. Enligt receptet skulle man ha ett tunt lager fyllning, det hade inte jag :) Mycket gojs ska det va så blir det gott! Jag åt säkert upp en halv plåt själv men jag äter ju för två så det jämnade nog ut sig. Nygräddade bullar med kall mjölk är nämligen smaskens det!

Hoppas alla får en bra vecka, kram på er!

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad fin du är Ida! Låter verkligen smaskens med bullar. Tyvärr måste jag erkänna att jag lätt skulle kunna äta en hel plåt på egen hand UTAN att vara två:-).



Hittade den här sidan på nätet och tänkte att du kanske tycker att den är intressant:



http://www.minbebis.com/



Många pussar och hälsningar från Tina och Rouven!

2009-09-07 @ 21:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0