magen så här långt


v 8                        v 10+3             v 12+3          v 14+1               v 15+4

Ja så här har magen förändrats hittills. Jag som inte tycker att det hänt så mycket ser ju absolut skillnad på första och sista bilden! Gravidupptäckt 1: Alla pratar ju om hur gravida får fin hy men inte jag, jag har inte sett röken av någon skimrande persikohy! Snarare har jag fler finnar än vanligt, jäkla hormoner. Gravidupptäckt 2: Strumpbyxor sitter plötsligt bäst högt upp, gärna nästan vid armhålorna, då är det mest bekvämt.

Annars har dagen varit bra och det bästa var att David hade maten färdig när jag kom hem från träningen, han är min egna hemmaman, bra har jag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0