My way or the high way

Ett exempel på ett icke okej gravidbeteende. Vi tvättade igår och det var David som satte på första omgången så var vi nere gemensamt för att hänga upp tvätten i torkrummet. När vi kommer ner ser jag att han har satt på en 40-vätt och en 60-tvätt istället för två 40-tvättar (det är bra om man kan tvätta 40- tvätten först så att den hinner torka i vårt sega torkrum). Jag blir skogstokig och hoppar jämfota upp och ner och  skriker att han har gjort fel och nu kommer minsann aldrig tvätten att bli torr. Sen morrar jag något om att det är då självaste att man inte kan lära sig tvätta (läs hur JAG vill att det ska tvättas). David skarattade först åt mig (såklart) och då blev jag ännu argare och klampade omkring och slängde demonstrativt upp tvätten på torklinan. Sen surade jag säkert en timme efter det innan jag insåg att jag kanske överdrev lite. Jösses stackars David... Ja, jag skyller i alla fall allt på uno :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0