Måndag

Halli hallå! Nu var det visst ett tag sedan jag uppdaterade igen. I lördags var vi på dop, lilla Selma var så söt i sin dopklänning och trots värmen gick det jättebra. Pinsamt nog glömde jag att ta med presenten som var från oss. Det var det enda jag tänkte på innan vi åkte och så glömde jag den såklart. Tillisen passade på att hålla låda under presentöppningen och bjöd på enmansshow, jag svettades och alla andra tyckte att hon var gullig ;) Det har hänt så mycket med Tilde under de här veckorna; hon greppar aktivt saker och stoppar dem i munnen, hon står stadigt med benen när man håller upp henne, hon har hittat fötterna och tårna och alla former av papper är nya favvoleksaken (hon åt upp pappersduken som låg på bordet på dopet). Dessutom är hon väldigt nyfiken på allt som händer runt omkring henne. Det är spännande när det händer så mycket med vår älskade tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0