dagarna är dagarna som rusar förbi

Dagarna rusar förbi när man har två tjejer att se efter så det har inte blivit mycket bloggande.  Igår var vi i alla fall på kalas (igen) och Tillisen åt med stor förtjusning sin första coccosboll. På fredag ska jag göra ett ultraljud för att fastställa hur långt gången graviditeten är, det blir fint som snus att veta på ett ungefär när bebisen tänker ploppa ut. Annars är jag mest trött, stackars David får inte många meningar ur mig innan jag ligger och snarkar på sofflocket på kvällarna. Men ikväll ska jag iväg och fika med några kompisar, utan man och barn (nåja ett får ju följa med:)) och Tillisen och hennes pappa får mammafri tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0