från arkivet och om kroppen




Har rotat bland gamla bilder och tjosan vad man kan förändras. De representerar helt klart olika faser i livet, väldigt roligt faktiskt. Den första bilden är en vecka efter förlossningen och jag ser ut som man gör efter att precis ha klämt fram en bebis. Den undre bilden är från 2008 och jag är sminkad och tjusig värre och rumpan sitter några centimeter högre upp :) Och istället för att skriva om att jag vill se ut så igen och oj så stor jag var bla, bla så tänker jag skriva att jag är tacksam för min kropp som klarar av så mycket, att den inte begränsar mig och att den är frisk. Så mitt nyårslöfte är att ta hand om den så att den kan fortsätta vara det, bra va!

Kommentarer
Postat av: Stina

Fantastiskt skrivet, underbart löfte=)

2011-01-13 @ 22:40:18
URL: http://stinaandersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0