Kläder

Oj vad jag börjar tycka det är svårt med kläder nu! Jag har två par byxor som jag kan ha (är för snål för att köpa nya nu) och sen är det klänningar och tights/strumpbyxor för hela slanten. Tycker också att utbudet av tröjor i garderoben är något begränsat, det blir för kort över magen. Längtar lite tills jag kan komma i lite av mina vanliga grejer igen :)
 
Tröja över svart klänning, lagom ledigt och skönt.
---
 
 
Randig klänning med kofta
 
 
Mina enda gravidbyxor som jag lagat i grenen två gånger! Som sagt för snål för att lägga ut pengar på fler par!
 
 
Här var jag allt fiffig, vände tröjan bak och fram för att magen skulle få plats bättre (öppen rygg).

 
Här är min präktigaste outfit: Klänning över långärmat som gav känslan 70-talshemmamamma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0