Varning känsliga läsare!

Känner mig duktig som satt i biblioteket tills de stängde klockan sex, nu har tentaplugget börjat! Ha, ha ni som inte tycket om att läsa om mina mer kroppsliga graviditetssymptom kan sluta läsa nu! Igår kom det nämligen mjölk för första gången (bara några droppar) jag undrade först vad det var men sen kom jag på det, råmjölk heter det visst. Konstigt att jag är en mjölkfabrik nu. Sen har jag banne mig blivit mer luden på magen, eller är det bara håren som syns mer allt eftersom magen spänns ut? Sorry om ni tycker det är konstigt eller lite genant att läsa om men det är ju sånt här jag går och tänker på vetja! Sådär ja, nu är det slut på gravidrapport:)

Kommentarer
Postat av: Frida

Ha ha jag har högläsning för en förskräckt Edvin om graviditetens under och överasknigar...du skulle sett hans min när han fick höra om mjölkincidenten...haha hysteriskt kul!



p.s. enligt edvin blir det inga barn här på ett bra tag =) d.s

2009-11-05 @ 22:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0