Blobb


Idag har vi varit hos barnmorskan, hon kollade bara om allt var bra och tog lite blodtryck. Sen fick vi information om svinis och vaccination, det är kanske bra att göra? Fick väga mig, har gått upp till 67 kg, vilket betyder att jag har gått upp 6 stadiga sen inskrivningen, ännu mer sen innan jag blev på smällen :) Jag tyckte att det var ganska mycket så nu känner jag mig som en blobb. Dessutom sa BM att man går upp mest i slutet, hua mig hur ska det här sluta? Men gräddar man bebis så gör man:)

Kommentarer
Postat av: Rouven

Tja Ida!! om du är blobben nu hoppas jag att du inte äter upp min lilla vän david oxá ;-)

2009-10-07 @ 20:54:52
Postat av: Rouven

och om det glädja dig, sá gick jag upp 10kg bara för att ha en flickvän... ;-)

2009-10-07 @ 20:56:02
Postat av: Ida

Ha,ha det känns skönt att veta!Jag lovar att försöka hålla tassarna borta från David, men om jag blir riktigt hungrig kanske jag kan ta en tugga av skinkan eller så, bara en liten bit...

2009-10-08 @ 08:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0