Trött

Tillisen var morgonpigg idag också, försökte ligga kvar i sängen i hopp om att hon skulle somna om men icke, det var bara att kliva upp. Lagom till att jag gått upp och klätt på mig somnar hon självklart igen... hon skulle bara vara riktigt säker på att hon väckt mamma först! Pappa då undrar ni (liksom jag), ja han har sovit sig igenom hela morgonen med undantag från ett blöjbyte (tjoho!) Det är ju hans lediga dag, klart att han ska få sova ut men när får jag sovmorgon då????? Jag är ju uppe på nätterna dessutom.... orättvist är var det är, David får se till att gro ett par bröst så att vi kan få rätsida på detta omgående!

Kommentarer
Postat av: Carro

Du är mamma och då finns det tydligen inget som heter sovmorgon! För du är ju "ledig" hela tiden ;)

2010-04-15 @ 14:15:44
Postat av: emelie

du får rapportera om det händer nåt på bröstgroende-fronten med David! ;)

2010-04-15 @ 19:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0