Lista att göra:

Okej nu börjar jag känna av allvarliga byggabotendenser, det känns som att det är mycket som måste vara i ordning innan bebben kommer. Alltså måste jag/vi börja ta tag i saker och ting. Detta är ett axplock av sådant som jag ska ägna mig åt på min lediga tid när skolan är slut:

  • Rensa ur förådet och slänga, slänga (David varför kan vi inte slänga Nationalencyklopedin som vi aaaaldrig tittar i ????)
  • Fixa sänggavel, sätta upp tavlor och köpa matta till vardagsrumet (för ljudisolering så att inte grannen stör sig på eventuellt bebisskrik, det är ganska lyhört) märk att jag skriver eventuellt, jag har beställt en tyst bebbe:)
  • Fixa förvaring till badrum
  • Köpa spjälsäng (eller kan bebben sova i liggdelen till barnvagnen?)
  • Ringa myrorna så de kan komma å hämta massor med ski.. jag menar fiina saker
  • Köpa blöjor och annat jox som tydligen behövs till en bebbe
  • Laga matlådor så att vi slipper tänka på matlagning den första tiden
Japp, det är bara att hugga i, någon som anmäler sig frivilligt?

Kommentarer
Postat av: Frida

Fröken Gustafsson anmäler sig frivilligt!! åååh jag kommer gärna och hjälper till...fan att jag inte bara kan klampa in som förr =(



puss och kram

2010-01-06 @ 21:27:13
Postat av: Emelie

Bebisen kanske vill kika i nationalencyklopedin sen nä'r den blir större ;) Kanske river sönder en sida eller två så att ni kan slänga dom sen haha..

Jag skulle oxå gärna hjälpa till! Men snart kommer jag iaf och hälsar på :)

2010-01-06 @ 22:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0