Fri som en fågel

Igår var David borta hela dagen, han umgicks med kompisar och passade på att dricka öl, som värsta ungkarlen. Men söt var han och ringde hem först och frågade om jag ville att han skulle komma hem. Såklart att jag ville att han skulle passa på att ha roligt med vänner men en liten del av mig var liiite avundsjuk på att han bara kan gå iväg sådär. Själv är ju jag och Tillisen som ler och långhalm eftersom hon inte tar nappflaska och därmed utesluts möjlighet till barnvakt. (Morfar och Monica provade häromdagen och det blev inga muntra toner från Tilde, tur att morfar är så lugn!) Men det är ju så kort tid som tillsen kommer att vara helt beroende av mig och mysigt är det ju. Så det gäller att ta tillvara på den här tiden för snart kommer jag se tillbaka på den här tiden och sakna ler och långhalm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0