lördagsnöje

okej, det här är nästan pinsamt att erkänna men jag köpte ett nytt märke på blöjor idag (mer miljövänligt enligt tillverkarna) inget konstigt med det. Nu till själva pinigheten: nyss satt jag och David och rev upp paketet för att inspektera och vi gjorde det liksom med en förväntan och en känsla av att vi gjorde något roligt. Alltså, att öppna ett nytt blöjpaket. Som värsta lördagsnöjet. Vad är detta ett tecken på? att vi är gamla? att vi är småbarnsföräldrar vars världsbild krympt till ett blöjpaket? att vi blivit så torra och tråkiga att blöjor anses spännande? Jag går och lägger mig nu och hoppas på att jag är mindre lättroad imorgon.
som julafton

Kommentarer
Postat av: Jonastiril

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2011-08-03 @ 09:47:28
URL: http://jonastiril.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0