på promenad

jag och Tilde är ensamma för första gången nu när David börjat jobba, promenad har vi hunnit med och senare ska vi luncha med Carro och Elin! på promenaden blev jag tillsagd av en gubbe som trodde jag gick mot rött vid övergångsstället men det lyste grönt på cykelljuset och jag trodde att man kan gå när det är grönt för cyklisterna... eller? jag kände mig väldigt dum och som världens sämsta mamma! från och med nu går jag bara när det lyser grönt på gångdelen! (vadå känslig för kritik!)

Kommentarer
Postat av: Rouven

Men Ida! Det finns ju anledning varför det heter "cykelljuset"! Du går väl inte när det visa grönt på "billjuset"?

;-)

2010-03-05 @ 14:46:19
Postat av: Frida

Mäh gubbstrutt!! Så brukar jag med göra, du ska ju korsa samma gata, men okej man kanske inte får det...men varför inte??

2010-03-05 @ 17:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0