Motivation

Jag sitter här och äter frukost medans Tillisen fortfarande sover. Natten har varit bra, hon har vaknat flera gånger men det räckte med lite vaggning av sängen för att hon skulle somna om, inget skrik eller gråt som tur är. Idag står det städning på schemat men först ska vi ut och gå en stund. Sen ska jag försöka komma iväg till träningen ikväll. Vet inte men jag har varit grymt opeppad vad gäller träningen, motivationen finns liksom inte. MEN jag vet ju att om jag bara kommer iväg så känns det bra sen. För det är ju så, tar jag mig bara dit en gång så kommer det gå lättare sen, det är starten som är jobbig. Så nu ska jag sparka mig själv i baken och släpa mig iväg till det däriga gymet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0