Nattsömnsrapport

Hej hopp! Natten har varit bra. Lillis somade vid halvnio och vaknade en halvtimme senare. MEN jag vyschade och sussade henne i spjälisen samtidigt som jag vaggade lilla blöjrumpan så hon somnade om, ingen upptagning här inte! Klockan tolv var det dags igen men jag gjorde om mitt vysch och pysch och det fungerade. Klockan fem höll min högertutte på att sprängas och då fick hon komma upp när hon vaknade för att amma. Här kunde hon ha somnat om lätt som en plätt men jag var lite för snabb att lägga ner henne så hon vaknade. Lite toabesök och väckning av pappas mobil så somnade hon om till halv sju och ligger fortfarande och sussar. Mitt nya är alltså att hålla handen på blöjbaken och vagga henne tills hon kommer till ro och somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0