Blä

Just nu är jag väldigt bitter. Det blir ingen romantisk-fira-11år-tillsammans-komma-iväg-själva-middag med David ikväll. Nej för jag har blivit magsjuk, förmodligen åt jag dålig kyckling igår. Hade verkligen sett fram emot det så mycket, särskilt eftersom vi har missat så mycket roligt på senaste tiden på grund av sjukdomar. Men det känns sådär och sitta och äta romantisk middag med en mage som inte alls är bra (mer beskrivning av mitt tillstånd får ni inte). Så himla less är jag. Och mycket bitter. Tur att jag har en underbar sambo som precis lade kommentaren: Tur att vi har alla avsnitt av californiacation, nu behöver du bara skaffa en blöja. Ha, ha! got to love it. Men som sagt jag är lite putt. Och nämnde jag förresten att jag är lite bitter?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nu ser damen till att bli frisk till nästa helg, då blir det inge californication på Matildas! ;)

Krya på dig, kramar!

2011-04-01 @ 15:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0