zzzzzz

Alltså, dålig uppdatering från min sida men jag är så dödligt tött hela tiden. Helst skulle jag vilja sova ett dygn känns det som. Igår hängde vi i alla fall med callum och hans föräldrar. Det blev melodifestival och kräftsallad. Mycket trevligt men jag lyckades med konststycket (eller det var väldigt lätt) att somna ifrån alla när jag nattade Tillisen. Men det var efter melodifestivalen eftersom Tillisen var uppe lite senare än vanligt. Dessutom var jag så hungrig att jag åt innan gästerna kom, vi skulle ju ha ätit tillsammans var det tänkt. Jag får inte pris för bästa värdinna, men jag skyller på bebis.

Kommentarer
Postat av: Sarah och Tony och Callum

Det där med bebisen är en anledning och ingen ursäkt... Och vi hade ju hur trevligt som hellst!Vet dock inte vilken ursäkt vi har för att vi glömde betala för oss, men det löser vi kanske senare i veckan!

2011-02-13 @ 20:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0