Ingen bra mamma just nu

Det var ju så bra. Kände riktig frid i själen för att det för en gång skull var rent hemma. Dammsugit och skurat golv hade jag. Och sen gav jag Tilde ris och lax till lunch och resten är historia. Och jag blev en psykmorsa som fick ett mindre utbrott på stackars barn. Herregud, måste vara den första som grinar för att det ligger lax på golvet. Usch, varför är det ingen som säger att man kan bli såhär när man får barn: lätt psykotisk, en smula känslig och väldigt lättretlig. Jag skyller nog på sömnbrist...

Kommentarer
Postat av: Farmor

Du är en helt normal mamma, t.o.m.

extraordinär! Det är så när barnen är små.

Kram, Marie

2011-10-21 @ 22:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0