Året som gått del 2

Här kommer fortsättning på årsresumén, lite sent men ändå... sista månaderna blev inte så utförliga för jag sitter med en kinkig lillebror i famnen.


Juli

Vi fick finfrämat från Tyskland av Tina och Rouven som i december blev stolta föräldrar till lilla Melvin! På bilden är vi dock båda preggon, jag lite längre gången såklart.

Vi var och badade på stans utomhusbad
En del loppisfynd blev det: bland annat tavlor och en bänk
Jag åkte till Köpenhamn en långweekend och gick på konsert. Men mest av allt umgicks jag med fina vänner och systeryster!
Jag blev faster till den här goa krabaten, inte kan man tro att han var så liten när han kom till världen.
Jag gick in i v 34 och ja, magen kunde visst bli större.
Augusti

invigning av regnkläder
Den här månaden klippte jag håret och färgade ögonfransarna. Dessutom fick jag och David barnvakt och gick ut och åt tillsammans, hur mysigt som helst!


Annars gick dagarna:
jag jobbade på, fötterna svällde och magen växte


Jag gick in i v 39 och det var inte långt kvar nu
September
Moster Sara kom på besök men inte kom det någon bebis då inte
Sista magbilden hemma samma dagen innan Viggo kom
Från förlossningen då jag är uppe och går igång värkarna
Och så kom han till världen den 8:e september 10:20 på morgonen, älskade lillebror.
Samma vecka kom stoltaste mormor på besök och även Sara och Calle var snabbt på plats :)
Baka bebis var inte det enda vi gjorde, bullar bakade vi också och Tilde hjälpte till
Oktober
Frida och Edvin kom hit från Stockholm och hade med sig ett lekvänligt alternativ till vår teservis som numera bara återstår tre delar av.
Kusinerna träffas för första gången och morbror bjöd på glass
Viggo blir en månad
Moster kommer hit igen, bästa ever!
Kanel och choklad är poppis
November
månaden rullar på med familjen
Viggo blir två månader och växer så att det knakar
vi är mycket på öppna förskolan vilket är toppen för tillisen
storasyster vill gärna lägga filtar (och annat) på lillebror
bästa morfar och mormor m var här och det blev pepparkaksbak, mutning med glass och hårklippning
december
tre månader blev han den här månaden
jul och nyår spenderades med Turefamiljen och vi hade det hur bra som helst
i mellandagarna kom kusin albin igen med sina päron och visst har de växt båda två sen sist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0