Tillbaka?

Vet inte om jag tänker börja blogga igen, jag vet bara att jag vill dokumentera den här tredje graviditeten. Så jag börjar igen på samma sätt som allt startade för mer än sex år sedan, som en gravidblogg :)
 
Alltså Tilde och Viggo ska få ett syskon i januari (BF 13/1). En planerad graviditet efter stegrande bebislängt från min sida. Samtidigt känns det väldigt läskigt, nu ska vi börja om med bebistiden och allt vad det innebär, vet inte om vi förstår vad vi ger oss in i?
 
Anyways: här är magbilder på mig från tidigare i veckan: v 17 (16+3)
Börjar känna mig gravid ordentligt nu (fast jag tycker att det hände rätt tidigt, vaggade fram som att jag var i femte månaden redan i v 7 typ) första veckorna mådde jag lite illa men utan att kräkas samt att jag var väldigt trött.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0