Isak fyra månader

Fyra månader blir han idag finaste lillebror 🎉😍😘


Att ha tre barn har hittills varit oväntat lätt (peppar peppar, det ändras ju). Syskonen har tagit det fint och Isak är verkligen en självklar del i familjen❤️

Han:
• är nästan alltid nöjd och glad, är gärna med och tittar i babysittern när jag tex lagar mat eller tränar. Helt klart den lugnaste av syskonen 
• sover ju som en dröm 🙏🏼🙌🏼. Det var ju en av de sakerna som jag bävade inför med bebis: att inte få sova med mindre smickrande personlighetsdrag dom följd. Men han somnar vid 20:00 och vaknar vid 23:00 eller senare. Sen är vi uppe och ammar några gånger till på natten men han somnar om direkt och det är bara att lägga ner honom i spjälsängen igen. Därav utsövd mamma!
•är väldigt nyfiken och "med", han tittar mycket på mig när jag sitter och äter tex Det är nästan som att han vill smaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0